Logo Jpg (2).jpg

Astigmatism

آپ کی آنکھ کے کارنیا کے گھماؤ میں ایک نقص ہے۔

عام طور پر ، کارنیا اور عینک ہموار اور تمام سمتوں میں یکساں طور پر مڑے ہوئے ہوتے ہیں۔ یہ آپ کی آنکھ کے پچھلے حصے میں ریٹنا پر روشنی کی کرنوں کو تیزی سے مرکوز کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اگر آپ کا کارنیا یا لینس ہموار اور یکساں طور پر مڑے ہوئے نہیں ہیں تو ، روشنی کی کرنیں مناسب طریقے سے ریفریکٹ نہیں ہوتی ہیں۔ ڈاکٹرز اسے ایک ریفریکٹیو ایرر کہتے ہیں۔

جب آپ کی کارنیا کی شکل مسخ ہو جاتی ہے تو آپ کو کارنیل اسٹٹگمٹزم ہوتا ہے-دونوں صورتوں میں ، قریب اور دور دونوں چیزوں کے لیے آپ کا نقطہ نظر دھندلا یا مسخ شدہ ہے۔ یہ تقریبا a ایک تفریحی گھر کے آئینے کو دیکھنے کے مترادف ہے جس میں آپ بہت لمبے ، بہت چھوٹے ، بہت چوڑے یا بہت پتلے دکھائی دے سکتے ہیں۔

Astigmatism آنکھوں کے کارنیا یا عینک کے بے ترتیب گھماؤ کی وجہ سے ہوتا ہے۔ اگر آپ کا کارنیا یا عینک یکساں طور پر مڑے ہوئے نہیں ہیں تو ، روشنی کی کرنیں مناسب طریقے سے نہیں ہٹتی ہیں۔ دشمنی کے ساتھ آپ نے قریب اور دور فاصلے پر دھندلا یا بگاڑ دیا ہے۔

Astigmatism بہت عام ہے۔ ڈاکٹر نہیں جانتے کہ کارنیل یا عینک کی شکل ایک شخص سے دوسرے میں کیوں مختلف ہوتی ہے۔ وہ جانتے ہیں کہ استقامت پیدا کرنے کا امکان وراثت میں ہے۔

آنکھوں کی بیماری ، آنکھ کی چوٹ یا سرجری کے بعد Astigmatism بڑھ سکتا ہے

 

Astigmatism کی علامات۔

• دھندلا ہوا وژن یا مسخ شدہ وژن ۔

y آنکھوں کا تناؤ

• سر درد

واضح طور پر دیکھنے کی کوشش کرنا ، یا

• آنکھوں کی تکلیف

اگر آپ کے پاس یہ علامات ہیں تو ۔ آپ کو اپنے ماہر امراض چشم سے ملنا چاہیے۔ آنکھوں کا مکمل معائنہ اس بات کا تعین کرے گا کہ آپ کی علامات کیا ہیں۔

Astigmatism کی تشخیص

۔

آپ کی آنکھ کا ڈاکٹر آپ کی بصری تندرستی کی جانچ کرے گا۔ وہ آپ سے آئی چارٹ پر حروف پڑھنے کو کہے گا۔ یہ کچھ فاصلوں پر آپ کے وژن کی وضاحت کا تعین کرے گا۔

 

ایک فوروپٹر آپ کی آنکھوں کے ڈاکٹر کو شیشے یا کانٹیکٹ لینس کا نسخہ تلاش کرنے میں مدد کرتا ہے۔

Astigmatism نسخے کی پیمائش کی مشینیں۔

آپ کی آنکھ کا ڈاکٹر آپ کے امتحان کے دوران کئی آلات استعمال کر سکتا ہے:

ایک فوروپٹر اس بات کا تعین کرنے میں مدد کرتا ہے کہ آپ اپنے وژن کو کیسے درست کریں ڈاکٹر نے آپ کو اپنی آنکھوں کے سامنے عینکوں کی ایک سیریز دیکھی ہے ، اور پوچھا ہے کہ کون سے آپ کے وژن کو بہتر بناتے ہیں۔ آپ کے جوابات کی بنیاد پر ، ڈاکٹر عینک کا تعین کرتا ہے جو واضح نقطہ نظر فراہم کرتا ہے۔

• آپ کا ڈاکٹر آپ کی ضرورت کے اصلاحی لینس کا تعین کرنے کے لیے ایک آٹورفریکٹر بھی استعمال کر سکتا ہے۔ آٹورفریکٹر آنکھ میں روشنی چمکاتا ہے اور اندازہ کرتا ہے کہ یہ کیسے تبدیل ہوتا ہے جب یہ آنکھ کے پچھلے حصے سے اچھالتا ہے۔

ایک کیراٹومیٹر آپ کے کارنیا کے وکر کی یمائش کرتا ہے۔ آپ کی آنکھ کا ڈاکٹر کارنیل ٹپوگرافی بھی استعمال کر سکتا ہے۔ یہ کارنیا کی سطح کی شکل کے بارے میں مزید معلومات فراہم کرتا ہے۔

یہ ٹیسٹ آپ کے آنکھوں کے ڈاکٹر کو آپ کے استقلال کی درست تشخیص اور پیمائش کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

Astigmatism کا علاج۔

عام طور پر ، آپ چشموں یا کانٹیکٹ لینس سے ہلکے سے اعتدال پسند ستم کو درست کر سکتے ہیں۔ شیشے یا رابطے آپ کے کارنیا اور عینک میں ناہموار منحنی خطوط کی تلافی کرکے درست کرتے ہیں۔

سخت رابطے (آر جی پی ، سخت گیس پارگمایبل کے لیے ، یا جی پی ، گیس پارگمایبل کے لیے) استقلال کے لیے صرف کانٹیکٹ لینس ہوا کرتے تھے۔ یہ اب سچ نہیں ہے۔ اب ، ٹورک کانٹیکٹ لینس کہلانے والی نرم عینکیں ستم کو درست کر سکتی ہیں۔ یہ لینس کچھ لوگوں کے لیے مناسب ہو سکتے ہیں